Nokia a przewody elektryczne

Witam. Jakiś czas temu spotkałem się z płaskimi przewodami elektrycznymi

stosowanymi np. na elementach poruszających się liniowo firmy NOKIA. Potrzebowałbym namierzyć tą firmę tylko nie wiem czy to jest ta fińska Nokia czy jakaś inna. W centrali Nokii produkującej telefony komórkowe nie potrafili odpowiedzieć na pytanie czy produkują przewody elektryczne.

Reply to
maler

maler pisze:

Chodzi o tasiemki? Np.

??

Reply to
Virus_7

Nie, nie chodzi o tasiemki do napędu CD. Chodzi mi o przewody elektryczne do napędu i sterowania np. suwnic, żurawi.

Reply to
maler

maler pisze:

Nokia produkowała kiedyś kalosze, telewizory etc. ale chyba pozbyła się wszystkiego prócz części związanej z telefonią. Możliwe że ten kawałek przemysłu jest teraz dostępny pod inną marką.

Reply to
Filip Ozimek

w Tym przypadku nie mogą to być zwykłe kable w prowadnicach łańcuchowych bo to muszą być płaskie przewody z których tworzysz firanę która ma długość około 140 metrów.

Reply to
maler

Ciekawe czy to to :-)