uszkodzenie notebooka

Witam mam pytanko chcialbym specjalnie uszkodzic mojego notebooka tak aby oddajac go do serwisu na gwarancje oni nie odeslaliby mi go z informacja ze to z mojej winy byla awaria i to ja musze poniesc koszta naprawy. Chodzi mi o to ze mam go na gwarancji i jesli trzy razy oddam go do serwisu to oni oddadza mi pelna kwote jaka zaplacilem za tego notebooka.

Moj kolega spalil notebooka wkladajac podczas pracy komputera druciki z zasilacza kilkuwoltowego koszt notebooka (tak na marginesie 1200$ koszt naprawy 1600$ :) ), serwis mu naprawil go nie zadajac pytan. Kolega zrobil tak 3 razy i dostal zwrot pieniedzy.

Czy istnieje jakies 100% niewykrywalne przez serwis sposoby.

Pozdrowienia DoDeK

Reply to
pawelkoziol

no tak. Nie uważasz, że jak się chce popełnić oszustwo, to trochę niezręcznie jest pytać jak na forum publicznym? A prawdopodobieństwo niewykrywalności zależy od inteligencji niszczyciela i serwisu.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Troszke moze i jest ale nie mam nikogo sie poradzic . To moze inaczej czy tak jak moj kolega zrobil czyli wlozyl te dwa druciki zasilacza podczas pracy notebooka to mozne to serwis uznac za specjalne uszkodzenie notebooka ?? Czy jest to latwo rozpoznac ze jest to dzialanie bardziej uzytkownika niz spalenie sie samej plyty glownej przez wade itp. ?

DoDeK

Reply to
DoDeK

Mam nadzieje , ze Ci sie chlopcze ta sztuka nie uda i trzymam kciuki za serwisanta , który zrobi Ci utrate gwarancji i pusci do domu w skarpetkach .

Adam

Reply to
MOBILE COMPUTER