Re: Monta? uchwytu satelity na o cie?y okna

Dzisiaj się dowiedziałem ze w firmach jak montują anteny stosują właśnie takie kołki jak pokazałes Mirek. Ale mam jeszcze takie pytania. Zamontuje ten hak pod oknem, ale ile ma być ten prosty kawałek ustalający odległośc anteny od okna? i jak nisko. Ptam, ponieważ jak zamontuję to nie chcę aby się okazało ze nie sięgnę zamocować antenę? A jakiej średnicy kołek? ten na zdjeciu ma 12mm, ale czy może być

10mm? Bo spotkałem takie Fischera FUR 10/200. wiekszych nie mieli. I na ile do ściany on ma wejść? Ocieplenie ma 10cm.
Reply to
slawek7

Potwierdzam. Te kołki są rewelacyjne. 10 wystarczy. A wejść ma tyle ile ma części aktywnej ten kołek.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski