Re: Monta? uchwytu satelity na o cie?y okna

To co ja mam użyć do mocowania i jakiej średnicy ma być kolek. Czy tam jest pełny beton, nie wiem, moźe sie zdażyć ze sciana ma jakies warstwy bo wiercąc od strony wewnetrznej, trafiłem kiedys na jakąś pustke. Mazesz mi jakies zdjecie kołka pokazać?

Jeszcze coś, jaki jest kąt patrzenia anteny w niebo? Na przeciw okien mam inny budynek i nie wiem, czy on może zasłonić czy nie?

Reply to
slawek7

Jeżeli to jest blok z wielkiej płyty to możesz na stalowych próbować... choć uważam, że powieszenie na tym anteny ~60cm to przesada. Spokojnie wystarczą takie kołki:

taki uchwyt:
żadnego dystansu - blacha "siądzie" na elewacji i trzyma wystarczająco mocno - oczywiście nie należy dokręcać tak, żeby wgniotło w styropian (ale raczej ukręcisz wkręt nim to się stanie).

Tutaj już trudno być prorokiem - podaj usytuowanie ściany względem kierunków geograficznych, odległość do tego budynku i jego wysokość (twoja to drugie piętro) - to może ktoś obliczy. albo:

1 Zobacz jak są ustawione anteny w pobliżu. 2 Sprawdź, ustawiając antenę w otwartym oknie.

Mirek.

Reply to
Mirek

Jeszcze to się przyda:

Mirek.

Reply to
Mirek

Użytkownik "slawek7" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@i31g2000vbt.googlegroups.com...

Jeszcze coś, jaki jest kąt patrzenia anteny w niebo? Na przeciw okien mam inny budynek i nie wiem, czy on może zasłonić czy nie?

Hot Birda "widać" pod kątem około 27-30 stopni od poziomu.

Reply to
yabba