Re: Moduł GPS jako źródło

Ale co jest odchyleniem? Podpięcie taniego modułu GPS? A czemu tego nie zrobić? Stopień komplikacji podłączenia modułu GPS do MCU jest podobny do skomplikowania podłączenia przycisków do ustawiania czasu.

Wg mnie to bardzo dobry pomysł. Nie ze względu na dokładność pomiaru czasu a na bezobsługowość. Poza tym skoro to projekt hobbystyczny i Atlantis ma taki kaprys, żeby użyć w nim GPS, to czemu miałby tego nie zrobić?

Reply to
Queequeg

Dni są ruchome, ale reguły już nie. To da się wyliczyć programowo, wiem bo zdarzyło mi się napisać kiedyś taką funkcję.

A niedługo zmiany czasu i tak mają zdjąć.

Reply to
Queequeg

Bo modul GPS pod dachem moze wcale nie dzialac...