Re: Licznik punktów - zlecenie.

chyba troszke przemieszales pojecia, dyrektywa EMC wchodzi w calosc co ma

> zwiazek z CE, nie mozesz wystawic deklaracji zgodnosci (czyli CE) bez badan > EMC i kolo sie w ten sposob zamyka

...można sobie wystawić deklaracje bez badań...ale nie daj boże jak przyjdzie komuś na myśl sprawdzić czy faktycznie ta deklaracja ma pokrycie w faktach i jak nie będziesz miał badań i pewności, że spełnia no to kara pieniężna będzie na 100% :) i to nie mała... Pzdr.

Reply to
PawelM

I zapewne w przypadku licznika punktów wpadnie na boisko oddział antyterrorystów i od razu zastrzelą konstruktora. Ja wiem ze są ludzie głupi. Ale dlaczego mają dostęp na Internetu?

Reply to
Tomek