Re: Krótki kabelek zasilaj?cy komputer (50cm zamia

Ten długi był coś koło $15, więc tu i tak taniej. To zresztą chyba normalny

> poziom cen w obrocie detalicznym przy sprzedaży wysyłkowej

Bo ja wiem?

$3,cośtam, wysyłka w cenie. Wygrałem, czy ktoś mnie przebije? (inne oferty z tej samej witryny się nie liczą :P ) Marek

Reply to
Marek Lewandowski

Pan Marek Lewandowski napisał:

To ja już idę strugać medal z kartofla dla zwycięzcy.

Reply to
Jarosław Sokołowski