Re: Jak zepsu? ?wietlówk??

Dnia Fri, 25 Apr 2008 07:45:50 -0700 (PDT), snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

> [...]

ale w jaki sposób przepalić? jak to technicznie wygląda? trzeba mieć do tego jakieś specjalne urządzenia?

Reply to
aasat2

Dnia Fri, 25 Apr 2008 08:15:22 -0700 (PDT), snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Np. podłączyć pod akumulator samochodowy 12V. IMO powinno błysnąć i zgasnąć :) Zakładam że znasz konstrukcję świetlówki, wiesz jak są wyprowadzone żarniki i że o świetlówkę (a nie neonówkę) ci chodzi i to taką tradycyjną :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

Witam Raczy Kolega żartować :-) Przy 12V to one nawet nie zaczną się żarzyć.

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk