Re: jak wykry? przewód N

Ale ja nie napisałem że masz neonówką badać niepodłączone przewody.

Kolega nie opisał dokładnie sytuacji z jaką ma do czynienia, więc sobie dywagujemy, wymyślajac sytuacje - jaka komu przyjdzie do głowy. A mam wrażenie, że kolega się śmieje z nas, bo nie wykazuje zainteresowania tematem i zabronił archiwizowania jego zapytania ...

Reply to
Gregy

Użytkownik "Gregy" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@k4g2000yqb.googlegroups.com...

Ojej, to straszne - ale nas wytrollowal.

Reply to
Ghost