Re: Jak "pogorszy?" g?o?niczki?

> Dobre, ale teraz wpadłem na coś prostszego - dioda prostownicza

Bzdura. Końcówka mocy albo jest zasilana napięciem +/- i wtedy na wyjściu też daje +/-, albo jest zasilana +/GND i na wyjściu daje +/ GND, ale składowa stała jest blokowana przez kondensator, więc też otrzymujesz +/-

Reply to
willy

oczywiscie mowimy pseudowzmacniaczu, montowanym w głośniczkach do komputera ?

ale wiesz, jak sie obserwuje prace mambrany głosnika, to po podaniu sygnału ona "wyłazi" z pozycji spoczynkowej do przodu (lub tyłu jak nieprawidłowo podłaczony głosnik) trudno tu mówic o +/-

tak czy owak, moge bez problemu sprawdzic co szeregowa dioda zrobi z dzwiekiem stawiam na brak istotnej zmiany

Reply to
qlphon

Użytkownik "qlphon" snipped-for-privacy@poczta.fm napisał w wiadomości news:h85hvr$1t8v$ snipped-for-privacy@news2.ipartners.pl... (ciap)

???