Re: jak naprawiæ telewizor

mam pytanie jak naprawiæ w telewizorze ¿eby mi obraz nie drga³ w pionie.a

> pozatym obraz jest dobry. proszê o pomoc. z góry dziêkujê > > sprawd¼ kondensatory w uk³adzie odchylania , moze jaki¶ pad³ przy

przetwornicy i nie masz filtracji napiêcia, przez to skacze

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Reply to

rusz delikatnie potencjometrem synchornizacji pionowej...moze kondzilek wyschnal - szczegolnie jesli to Tv rosyjskopodobny...

jakby byl to przydzwiek sieciowy, toby linia pozioma na ekranie chodzila z czestotliwoscia ulamka herca, chociaz niewykliuczone ze to tez moze byc przyczyna

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

df U¿ytkownik "bobel" napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

pionie.a