Re: Implemantacja algorytmów w FPGA

czyli wynika z tego że ogólnie do tego typu zastosowań nie warto brać FPGA. na razie próbuje dopiero wdrozyc się w ten temat więc skoro się za bardzo do tego nie nadają to lepiej od razu zając się ARMami (tylko teraz pytanie które lepsze LPC2000 czy AT91 - do tych widziałem zestawy uruchomieniowe i na początek nie ma kłopotów z lutowaniem -

nie miałem z nimi jeszcze doczynienia więc czy zacznę się uczyć FPGA czy ARM to praktycznie bez róznicy. ważne byle sie później dało na nich coś zrobić. w każdym razie dzieki za informację.

Reply to
RoBert

Jakies PLD to ci prawdopodobnie bedzie niezbedne - ale cos prostego, towarzyszacego mikroprocesorowi.

Ciagle nie czujesz roznicy :-)

Logika programowalna co cos calkiem innego niz procesory/komputery.