Re: Dumping chyba.

[...]

Nowy zasilacz montażowy 12V 100W w pudełku dostępny od ręki w PL na

> All...o za 6,21$ to dopiero zagadka. > Kupiłem takie dwa i widać że są ewidentnie nowe, model S-100-12 > Z filtrem na wyjściu i wejściu i 3842 kontrolerem...

UC3842 w dużym hurcie kosztuje $0.22 (dostępne w DigiKey np.). Chińska kopia zapewne ułamek tego. Ferryty są w Chinach bardzo tanie. Rezystorów nie ma co liczyć. Pozostaje kilka elementów + PCB + robocizna.

Jaki musi być koszt produkcji i transportu że w Polsce opłaca się to > sprzedawać...

Pytaj lepiej jak bardzo to sieje i ile wytrzymają kondensatory. Zapytaj, czy gwarantują zgodność z normą PN-EN 62368-1, obowiązującą w Polsce od zeszłego roku. I zrób test przepięciowy 3.75 kV AC.