Re: Co si? sta?o akumulatorkom??

Tak, zgodzę się z Tobą... ale o ile szybszym?? Generalnie taka BC-700

> dla ogniw 2700mAh daje prąd 0,25C ;P... a z tego co wiem, to wyrycie > -dV/dt możliwe jest przy prądach 0,3C lub wyższych,

Dla pakietow wielu (N>3) ogniw szeregowo. Dla pojedynczych ognw ten prog lezy duzo nizej, o ile nizej - zalezy od jakosci pomiaru napiecia, ale 0.25C jest bezproblemowe. Eneloopy

2000mAh ladowane 0.5A (0.25C) pokazuja za kazdym razem, ze wziely ca. 2200mAh (liczac od pustego), co miesci sie w normie sprawnosci ladowania NiMH = czytaj: -dV dziala poprawnie i nie snuj juz teorii...

Eneloopow mam 12 szt. w rotacyjnym uzyciu (8szt w radiu od heli, 4 szt roznie)

Marek

Reply to
Marek Lewandowski

Wiesz, ja ich nie snuję... tylko powtarzam... a jak słyszę dwie różne, to proszę o wyjaśnienie....

Reply to
Konop