Re: Chi?skie kamery IP

dziobson napisał:

> [...]

kupowałem od innego dostawcy który nic nie dawal

ALE TO I TAK NIE ZMIENIA TEMATU ZE NIE MA SKĄD ŚCIĄGNĄĆ FIRMWARU !!!!

Reply to
dziobson

Jeżeli handlarz pietruszki poza sezonem sprzedaje kamery to nie licz na wsparcie. Jak nie chcesz mieć problemów to kupuj na przyszłość u odpowiednich dostawców którzy w sezonie i poza zajmują się tylko jednym: Telewizja przemysłową a ich urzadzenia są odpowiednio droższe z tytułu zatrudniania serwisantów i gości zajmującymi się wsparciem technicznym.

Marek

Reply to
marko1a

dziobson napisał:

TO RÓWNIEŻ NIE ZMIENIA TEMATU, że ściąganie firmwaru jest tej kamerze potrzebne jak zającowi dzwonek. W czym jedna wersja lepsza jest od drugiej przy realizowaniu jednej jedynej i podstawowej funkcji kamery, jaka potrzebna jest do podglądania pracowników i zapisywaniu tego na dysku? Podejrzewam, że URL określający stream nie został zmieniony.

-- Jarek

PS Kilka minut zajęło mi ustalenie, który Chińczyk (okazało się, że Chinka) zajmuje się sprzedażą takich kamer. Okazało się też, że można je mieć po 49$, chyba że ktoś chce więcej niż 10 sztuk, wtedy może negocjować. Może nawet firmware w pliku dorzucą gratis.

Reply to
Jarosław Sokołowski