Re: DS18B20 w obudowie

Łoj. :-| Nie takiego poziomu cen się spodziewałem za kawałek rurki i

> kabelek. 50 PLN za sztukę? No cóż, dzięki za odpowiedź, może kogoś > innego to zainteresuje. Liczyłem w gruncie rzeczy na cenę 200-300% > samego układu (pierwszy z brzegu sklep: semiconductors.com.pl: 4,15 PLN > netto za DS18B20).

Produkujemy to zwykle w większych partiach i wtedy cena jest już kulturalna. Niestety taki jest charakter zakładu w którym zlecam produkcję - małe serie są bardzo drogie...

Pozdrawiam, licząc na wyrozumiałość.

Reply to
msmolnik.fims

snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Ale właśnie na tym polega zysk: zamawiacie od razu np. 10k czujników (przy tej ilości tanich jak barszcz) i sprzedajecie z 300% zyskiem. Klienci na kolanach dziękują za super cenę a firma zarobiła krocie. Przecież czujniki niczym się nie różnią i można każdemu sprzedawać te z długiej serii.

Reply to
Adam Dybkowski