Re: Car audio - brz?cz?ce g?o?niki drzwiowe

Źle się wyraziłem. Po założeniu dodatkowych mat przestały grać drzwi, a

> zaczęły głośniki.

OK, jasne :) Jeszcze jedno pytanie: do czego i jak kleiłeś tą matę? Do blachy drzwi, czy do plastiku? Czy może do niczego, po prostu ją wcisnąłeś pomiędzy?

Jarek P.

Bezpośrednio do blachy, tak jak i oryginalne fabryczne wytłumienie. Maty były bez kleju, nie pamiętam czego użyłem do klejenia; było wyciskane z tuby i z tych co to " pod ręką ". A, przypominam sobie - był to uszczelniacz dekarski, którym wcześniej udało mi się uszczelnić uszczelkę przedniej szyby, bo jak w każdej Felicji lubiła cieknąć po deszczu.

Do plastiku nie ma sensu,w Felicji trzyma się on poszycia na kilku spinkach. Pamiętam, że przykręcając głośniki do blachy za pośrednictwem dystansów, udało mi się jeszcze "złapać" samą tapicerkę, tzn. chcąc zdjąć tapicerkę trzeba było zdemontować głośnik. Przynajmniej tapicerka przestała drgać.

Reply to
PeJot