Re: AVR32 - jak ruszyc z tym prockiem

Oczywiście ostateczne potwierdzenie wyjdzie dopiero

> w kompletnym docelowym układzie - główne zasilanie odkłócone > przez filtr LC, podpięte do procka pozostałe elementy (np. mały > CPLD).

LC na zasilaniu? Oczywiście sprawdziłeś, jak się ten filtr zachowuje (co pojawia się na jego wyjściu) w stanach przejściowych, zwłaszcza przy włączaniu zasilania i nagłych skokach obciążenia?

Reply to
shg

Tak. Bardzo ładnie wszystko filtruje. Miałem problemy w mocno zakłóconym środowisku, zakłócenia na zasilaniu, itp. Teraz jest OK.

SM

Reply to
SM