Re: AD7730 + RDY - stale "1"

> Autor juz wykluczył błędy w hardware: "100 razy wszystko sprawdzalem i

Napisalem do AD i odezwali sie po 1 dniu - az nie wierzylem. Zadali kilka prostych pytan i juz sie nie odezwali. Pewnie tez maja weekend ;) Zawsze jak cos pisza do mnie takie firmy, to mi sie wydaje, ze oni widza te swoje uklady pierwszy raz w zyciu. Tez czytaja wtedy PDF-a i zgaduje. Moze poszedl zapytac jakiegos kolege, moze szefa. Pewnie sam nie mial lutownicy w rece ani razu. Myslalem, ze tylko w Polsce "sie sprzedaje" i nabiera wody w usta kiedy klient chce cokolwiek wiedziec. Zobaczymy czy napisze w poniedzialek.

Mariusz

Mariusz

Reply to
marcom