Re: AD7730 + RDY - stale "1"

> Ktos juz gdzies w sieci pisal o tym problemie, ale wlasciwie nie

Montaz ok, bo sprawdzam tez zawartosc rejestru STATUS i jest to samo. Sygnal sprawdzany oscyloskopem, to raczej pewne..procesor czeka w petli na "0" i nie moze sie doczekac.

100 razy wszystko sprawdzalem i jestem pewien, ze to musi byc jakis blad w programie, ale dlatego, ze "oni" czegos nie napisali. Widze na oscyloskopie piekne transmisje.

Mariusz

Reply to
marcom

Jak rozumiem, dane wychodzą OK? Wartość wskazana przez ADC jest w przybliżeniu zgodna z napięciem na wejściu przetwornika.

Sprawdź jeszcze to (pdf): strona 4: "7RDY returns high after the first read from the device after an output update. The same data can be read again, if required, while RDY is high, although care should be taken that subsequent reads do not occur close to the next output update."

oraz to: strona 8: "SYNC does not affect the digital interface but does reset RDY to a high state if it is low."

Mam też nadzieję iż zbędne wejścia nie "wiszą w powietrzu". K.

Reply to
John Smith