Re: AD7730 + RDY - stale "1"

> "oni" czegos nie napisali. Widze na oscyloskopie piekne transmisje. >

> [...]

Zawiesil mi sie komputer, wiec nie bedzie tutaj 2 kartek A4 ..a napisze w skrocie. JESTES WIELKI ! Kur.. Nie doczytalem do konca, bo tego /SYNC nie bede do niczego wykorzystywal. Wlosy mi deba stanely jak zaczalem teraz czytac jeszcze raz. Podalem

+5V i wszystko dziala. Nie mogli zrobic tak, ze jak wisi w powietrzu to ma potencjal wysoki i z glowy ? Przeciez jak wisi, to z niego nie korzystasz na pewno. Gosc z AD tez powinien o to zapytac w pierwszym zdaniu. No nic, moja wina..jakby nie patrzec. BARDZO dziekuje za pomoc, juz nie mialem pomyslow i to mnie zalamywalo. PDF byl dlugi, przeczytalem kazda literke dot. transmisji i ja mam piekna, widac to bylo za malo. Teraz juz inni tez beda wiedziec, ze taki numer wystepuje.

Mariusz

Reply to
marcom

To się nazywa dowód uznania! Dzięki takim podziękowaniom jestem wyższy. :-)

Z całej tej historii warto zapamiętać tyle, aby nie zostawiać niepodłączonych wejść "wiszących w powietrzu". Niepodłączone wejścia starych układów TTL faktycznie przyjmowały stan wysoki, nowoczesne CMOS i warianty najczęściej przyjmują wartość logicznego zera. Niepodłaczone wejścia są podatne na ładunek elektrostatyczny tak bardzo, że wystarczy zbliżenie ręki, aby zmieniły stan logiczny. K.

Reply to
John Smith