przewód tasiemka kolorowa

może Ktoś mi podpowie, jakiś czas temu dostałem linka do firmy sprzedającej kolorowe kable taśmowe w różnych grubościach, 0,35, 0,5, 0,75, może Ktoś kojarzy firmę i podpowie? coś mi się kołacze, że to było jakieś nazwisko, coś jak maszczyk, sławmir itp... ale nie pamiętam, a nie zapisałem.

Reply to
tusk, donald tusk

Użytkownik "tusk, donald tusk" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:ld5lrj$76s$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

może być? Wojtek

Reply to
wowa

W dniu 2014-02-08 17:26, tusk, donald tusk pisze:

Piszczy, obywatel Piszczyk

Reply to
Jawi

W dniu 2014-02-08 17:26, tusk, donald tusk pisze:

Pawel2420