może ktoś zna tą płytkę...

... i pomoże mi dotrzeć do jakiejś dokumentacji co z tego można zrobić. Jest to jakaś płytka edukacyjna do jakiegoś mikroprocesora. Prawdopodobnie razem z programatorem. Ot płytkę dostałem i może by ją jaoś wykorzystał. tu jest zdjęcie http://217.99.176.18/~pawel/plytka(1).jpg (75 kb)

Użytkownik "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bt8m95$oe$ snipped-for-privacy@news.onet.pl... | ... i pomoże mi dotrzeć do jakiejś dokumentacji co z tego można zrobić. Jest | to jakaś płytka edukacyjna do jakiegoś mikroprocesora. Prawdopodobnie razem | z programatorem. Ot płytkę dostałem i może by ją jaoś wykorzystał. | tu jest zdjęcie http://217.99.176.18/~pawel/plytka(1).jpg (75 kb) | To jest programator ATMELI wraz z zestawem uruchomieniowym, mozna programowac i 40 i 20 i 14 nozkowe. Płytka zawiera tez pamiec dla uruchamianych procesorow element U4. Switche do obslugi programow. Te linijki z kropkami po bokach obok podstawek to sa zloncza do wpinania elementow: diodek, rezystorow i tranzystorow i innych. Posiada tez kilka diodek, wyswietlacz LCD i buzer. Mozna programowac i ISP i normalnie. Nigdy do niego nie widzialem instukcji w necie. Obsluguja go standardowe pakiety AVR i BASCOM.

Reply to
Topman

Może i prawdę piszesz, ale po twoich poprzednich wystąpieniach na tej grupie to ja poczekam no kogoś ineego. Poza tym to że moge sobie wpinać elementy to jakoś bez twojej pomocy wiedziałem. Bardziej mnie interesuje jakis opis niż opis tego co widać na płytce.

Użytkownik "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bt8qha$e7p$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

| Bardziej mnie interesuje jakis opis niż | opis tego co widać na płytce. |

na sym czarnym to nic nie widac, watpie by ktos rozpoznal

Reply to
Topman

Prawdę pisał ;-))))))

Tu wrzuciłem opis:

Użytkownik "Walduś" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:bt8r5r$aej$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl... | | > Może i prawdę piszesz, | | Prawdę pisał ;-)))))) | | Tu wrzuciłem opis: |

Hej publikowanie tego bez ich zgody jest karalne, albo grzywialne

Reply to
Topman

| Użytkownik "Walduś" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości | news:bt8r5r$aej$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...

| | Tu wrzuciłem opis: | |

| |
schludnie i widac, ze ktos po studiach to robil

Reply to
Topman

Użytkownik "Walduś" snipped-for-privacy@wp.pl

1 rok elektrotechniki ;-) lub technikum jeszcze ;-)
Reply to
Psychik

Chyba przez pomyłkę :-)

Dzięki. O to mi chodziło

Użytkownik "Psychik" snipped-for-privacy@ZASTANOWSIEicpnet.pl napisał w wiadomości news:bt8uks$779$ snipped-for-privacy@topaz.icpnet.pl... | Użytkownik "Walduś" snipped-for-privacy@wp.pl | | > Tu wrzuciłem opis: | | 1 rok elektrotechniki ;-) lub technikum jeszcze ;-) | | -- A skad w technikum liczby zespolone np ?

Reply to
Topman

Jak skńczysz gimnazjum za kilka lat to idź na elektrotechnikę albo elektronikę. Zobaczysz skąd to się bierze.

Użytkownik "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bt90or$c4q$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

W technikum liczby zespolone są w pierwszej klasie. No ale skąd miał wiedzieć, wyszło szydło z worka :-))))

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

Użytkownik "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bt90or$c4q$ snipped-for-privacy@news.onet.pl... | > A skad w technikum liczby zespolone np ? | Jak skńczysz gimnazjum za kilka lat to idź na elektrotechnikę albo | elektronikę. Zobaczysz skąd to się bierze. | -- | PawełJ | No to w gimnazjum ucza, aq mnie ominelo i dlatego dopiero na studiach to mialem.

Reply to
Topman

W profilach mat-fiz sa w drugiej klasie szkoly sredniej, w technikum pewnie jeszcze wczesniej ze wzgledu na zastosowania praktyczne tego aparatu.

Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

Użytkownik "Topman" snipped-for-privacy@abuse.gazeta.wyborcza.pl>

dobra, Topman, jestes juz stara dupa, po studiach i masz wogole ze 40 lat, ale proponuje podejmowac dyskusje na temat zwiazany z tematyka grupy...

Reply to
Psychik

Użytkownik "Andrzej Kamieniecki" < snipped-for-privacy@tespol.com.pl>

wystarczy, ze chodzil np. do liceum i mogl nie miec zespolonych na profilu podstawowym, albo biol-chem ;-) a ze na studiach sie nauczyl dawno temu, to zapomnial jak to bylo z innymi kolegami...

Reply to
Psychik

Moze to technikum budowlane ? :-)

Ale nawet oni maja mature, a tam liczby zespolone sa w programie ..

Uzytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@4ax.com... [ciap]

Tylko ze teraz matematyka nie jest obowiazkowa na maturze :-)

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

Użytkownik "Psychik" snipped-for-privacy@ZASTANOWSIEicpnet.pl napisał w wiadomości news:bt941e$d90$ snipped-for-privacy@topaz.icpnet.pl... | Użytkownik "Andrzej Kamieniecki" < snipped-for-privacy@tespol.com.pl>

Reply to
Topman

napisał w wiadomości news:bt9de3$la4$ snipped-for-privacy@absinth.dialog.net.pl... | Uzytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci | news: snipped-for-privacy@4ax.com... | [ciap] | >

| Tylko ze teraz matematyka nie jest obowiazkowa na maturze :-) | | Andrzej Kamieniecki | Tak sie sklada, ze zdawalem matematyke i fizyke na maturze he.

Reply to
Topman