przetwornica napiecia 1kV/20V

:-)

2W...

Mam nadzieję, że chodziło o 800 a nie 8000V?

Nie trzeba na 2 kV. Przy tak niewielkiej mocy i zapewne niekoniecznie mikroskopijnej wielkości możesz sobie pozwolić na niepełne wykorzystanie trafa i pracę z bardzo małym duty-cycle. Załóżny dla

800V cykl zaledwie 10% i już masz tylko 900V w szczycie na pierwotnym. A łącznik na 1 - 1.2 kV już bez problemów dostaniesz.

Jest firma lubująca się w różnych dziwnych (bardzo) przetwornicach zasilanych z sieci - poszukaj scalaka HV9906 - tak obrzydliwej aplikacji w życiu nie widziałem, ale może akurat Tobie się spodoba ;-P

A musi być scalak? Ja bym się odważył na samowzbudną przy tak niewielkiej mocy...

Jak mała musi być pojemność między uzwojeniami?

Widzę - ściągam newsy co minutę :-)

Miałem nawet w ręku 5 sztuk i z obrzydzeniem oddałem.

Masz dziwny gust ;->

Jasne - ale chodziło mi o resztę produkcji tej firmy...

Bo to się samo narzuca...

Małej mocy tylko takie robią...

A ja bym jednak użył dwa małe trafka i połączył obie strony szeregowo (oczywiście osobno!). Jeśli przetwornica, to faktycznie półmostek proponowany w tym wątku wcale taki głupi nie jest. Wręcz możnaby wprost zerżnąć układ ze świetlówki - miałbyś gotowca.

[...]

Indel twierdzi, że nie brzydzi się handlem detalicznym...