Uszkodzony zasilacz TOPOWER TOP-420 NF

Witam..

Walnął mi induktor PFC i szukam danych nawojowych uzwojenia pomiarowego prądu. Zamieszczam ponizej zdjecia o jaki dokladnie model mi chodzi i jak wyglada sytuacja (grubsze lakierowane uzwojenie ma

0.3W w kazda strone, ciensze izolowane uzwojenie ma 9k w jedna i okolo 1k w druga, na innym zakresie jeszcze inne wartosci).

Bede wdzieczny za kazda wskazowke. Zasilacz kosztowal mnie maly majatek i fajnie byloby aby dzialal z powrotem.

Reply to
Krzysztof

Krzysztof pisze:

obawiam sie ze to nie induktor a po polskiemu to chyba dlawik bedzie.

Reply to
games

Dnia Wed, 08 Jul 2009 20:59:31 +0200, games napisał(a):

Induktor tez dobrze. Na marginesie to jest induktor z przekladnikiem pomiarowym pradu od razu :)

Reply to
Jaroslaw Berezowski

Krzysztof pisze:

Skoro to tylko PFC, to nie możesz po prostu wywalić go i jechać dalej? Czy może jest to PFC zintegrowane z aktywnym prostownikiem?

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Dnia Wed, 08 Jul 2009 22:09:31 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

Pamiętaj, że przetwornica wtedy pracuje na wyzszym napiecu (400V i wiecej) niz takim wyprostowanym sieciowym. Moze nie zechcec pojsc.

Reply to
Jaroslaw Berezowski

Jaroslaw Berezowski pisze:

To dławik od świetlówki podłączyć ;-)

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Dnia Thu, 09 Jul 2009 01:43:00 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

A co ma ten dlawik do podwyzszenia napiecia przez pfc?

Reply to
Jaroslaw Berezowski