Prysznic z chin /elektryka/

Jest na kanale tego gościa (jest o innej grzałce, ale jest też pokazana ta "buzałowa"):

Zawsze mnie zastanawiało, ile w tak nagrzanej wodzie jest syfu, który wytrąca się podczas podgrzewania. A może nie tak wiele? Dało się to pić?

Reply to
Queequeg

Z opisu w instrukcji czajniczka wynikało, że elektrody są zrobione ze stopu wolframowo-jakiegoś, co miało zapewnić ich "nieroztwarzlność" w wodzie. Natomiast organoleptycznie nie było żadnej różnicy w smaku ani herbaty, ani kawy w stosunku do klasycznych matod gotowania wody. Znałem około dziesięciu użytkowników tego patentu i nikt się nie skarżył. M.

Reply to
Marek Panek

W dniu 09.01.2019 o 17:23, Ilona pisze:

Ilona, weź się zdecyduj!

Reply to
Kaczin

A jak podgrzewasz w czajniku to też się syf wytrąca?

Reply to
Kaczin

W dniu 2019-01-09 o 12:06, Queequeg pisze:

To w sumie córka moja by powiedziała, że jak mój :)

Reply to
Jawi

Dnia Thu, 10 Jan 2019 12:39:25 +0100, Marek Panek napisał(a):

A ja zawsze mam zagwozdke w Karpaczu. Jak sie umyje rece, to splukuje sie mydlo, splukuje, a one ciagle sliskie.

To jest miekka woda, czy twarda ?

Woda tam chyba z gor pochodzi ... i znow niewiadoma - szybko splywajaca deszczowka, czy przeplywajaca przez zloza mineralow. A te gory wrednie mieszane - od granitow do wapieni. Granit to chyba slabo mineralizuje ?

Ha, internet górą

Twardosc 13mg/l, wapn 3mg/l, przewodnosc 39uS/cm. A w czerwcu twardosc 21mg/l, wapn 4.5, przewodnosc 66.

To chyba miekka ?

A buzała z dwoch zyletek jaka by miala moc ?