problem z wymiana kondensatorow na plycie glownej

witam, mam problem z plyta glowna po wymianie kondensatorow... kilka dni temu zauwazylem, ze dwa z nich sa wybrzuszone, ich parametry to 1500uf / 6,3V, nie dostalem takich wiec kupilem 2200uf / 6,3V... zeby nie ryzykowac uszkodzenia plyty dolutowalem nowe kondensatory do nozek, ktore zostaly po oderwaniu starych... w efekcie nowe kondensatory sa jakies 3-4mm nad plyta... niestety po wlaczeniu plyta sie nie uruchamia, wydaje tylko cykliczne jednosekundowe piski... gdzie lezy problem?

Reply to
Artur

Artur schrieb:

a kondensatory low ESR kupiłeś?

Waldek

Reply to
Waldemar

A Low-ESR nie ma?

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

nie ale na stronie producenta jest takie info: MBZ Series Ultra Low Impedance for Mother Boards Features

wiec chyba sa odpowiednie... moze sposob montarzu albo wyzsza pojemnosc jest problemem?

Reply to
Artur

A czy biegunowość kondensatorów przypadkiem nie została pomylona??? Wmak

Reply to
Wmak

A czemu wymieniles tylko dwa? Trzebabylo wymienic wszystkie, ktore sa obok i maja te same wartosci, bo to ze nie byly tak mocno napuchniete jak te co zauwazyles nie znaczy ze sa ok.

Karolek

Reply to
Karolek

mógłbyś sprecyzować jak je wymontowałeś?

Wymieniłeś wszystkie? Nie są odwrotnie?

PS. Sprawdź czy przypadkiem nie wypiąłeś/zwarłeś jakiejś wtyczki, zworki itp...

Reply to
Michał Augustyniak

Dnia 24 Aug 2006 14:22:44 -0700, Michał Augustyniak tak nawijal:

Myslisz, ze obcegi poszly w ruch? :P)

Reply to
Franciszek Sosnowski

Taki właśnie obraz namalował mi się gdy przeczytałem 'po oderwaniu'. :)

Reply to
Michał Augustyniak

Artur napisał(a):

A młotka nie było pod ręką? Pewnie porozrywałeś ścieżki..

Reply to
Michał Augustyniak

ja mam takiego kompa od 3 lat i wszystko jest git jakiej klasy temperaturowej kupiłeś kondziory? na pewno zgodnie z polaryzacją wlutowałeś?

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki