problem z komputerem

Sprawa jest taka, że przestał mi działać klawisz enter w klawiaturze, dowiedziałem sie, ze może to być spowodowane brakiem uziemienia w gniazdku(bolca), potem spróbowałem podłaczyć obudowe komputera do kaoryfera gdzieś o tym przeczytawszy, okazało sie ze jest na niej napięcie i płynie prąd, następnie podłączałem bolec z listwy z filtrem(przy podłączonym do niej pc-cie) do tego kaloryfera, też było napięcie, bez podłączonego komputera nie było nic.

Teraz mam pytanie czy mam przebicie w komputerze na obudowe, czy napięcie na obudowie może mi zniszczyć komputer, oraz czy jak na bolcu na samej listwie nie ma napięcia to znaczy że jest jakoś uziemiona?

W gnizdku bolec nie jest połączony z niczym, faza jest na dwóch kablach zero też.

Reply to
hash