prądu.

Użytkownik "Sebastian Biały" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jniqu4$l4c$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Sprawdzone rozwiązanie: pierścień ferrytowy (fi ok 20mm) z 10 zwojami wtórnego, nanizany na ów przewód fazowy + LM324 . W przypadku zakłóceń lub mniejszego prądu należy zrobić jeden, dwa zwoje na pierwotnym a odwinąć wtórne. Dla porównania jeden zwój pierwotnego wystarczy do wykrycia zadziałania cewki stycznika SM1. Jedno co nie wiem, to z jakiego materiału jest zrobiony rdzeń. Może RoMan pomoże. Wojtek

Reply to
wowa

Bzdura.

Z tego samego powodu dla którego wczoraj dorabiałem wyjscie SVGA do Atari65XE.

Reply to
Sebastian Biały

Miłej zabawy zatem.

Reply to
zapinio

halotron na przewodzie zasilającym

Reply to
VSS

To może jednak wyłącznik czasowy? Te wszystkie PIRy czy inne urządzenia troszkę mocy brać będą i moim celem byłaby przy okazji oszczędność energii.

Michał

Reply to
Michał Lankosz

Nie ma mnie w domu 9h dziennie. 7h śpie. Nie ma sensu.

Reply to
Sebastian Biały

Tym bardziej! wiesz kiedy jesteś i nie śpisz, to tak programujesz wyłącznik czasowy (programowalny).

Michał

Reply to
Michał Lankosz

Niestety nie wiem w których godzinach mnie nie ma :)

Reply to
Sebastian Biały