Generator 32Khz

Bardzo proszę o schemat z podaniem wartości elementów RC. Zrobiłem to dziadostwo na 'ls04 , albo źle poplątałem druty, albo coś porąbałem na sprzężeniu zwrotnym. SZLAG MNIE TRAFIA przy takiej pierdualii..

MH

Reply to
MH

W dniu 2012-04-29 05:55, MH pisze:

Na ile dokładnie ma być 32kHz? Na 7404 można to zrobić tylko "mniej więcej".

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

W dniu 2012-04-29 05:55, MH pisze:

Pozdrawiam, PP

Reply to
Paweł Pawłowicz

Na TC7S14 najlepiej :)

MH snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

Boszsz... Problem rozwiązany!! Cyna mi się "chlapła" i zwarła 2 wyjazdy inwerterów 'ls04. Już jest OK!!

MH

Reply to
MH