Praca magisterska - może będzie ktoś w stanie troszke pomóc ?

Witam ...

Tematem mojej pracy jest : " TECHNIKA PRZESYŁU OBRAZU WIZYJNEGO SKRĘTKĄ TELETECHNICZNĄ"

Problem mam ze znalezieniem materiałów ...

Chodzi mi konkretnie o:

*** Urządzenia nadawczo odbiorcze wizji *** Fala i jej odbicie w skrętce przy przesyle sygnału *** Wzmacniacze do przesyłu wizji

na razie mam około 30 stron ... troszkę maławo

Niestety u mnie w mieście ciężko znaleźć odpowiednie książki

Jeśli ktoś będzie w stanie pomóc będę bardzo wdzięczny

pozdrawiam Marcin (moje gg: 5470056)

Reply to
cruze

Użytkownik "cruze" snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

528.000 wyników

:/

e.

Reply to
entroper

Użytkownik "entroper" snipped-for-privacy@CWD.spamerom.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:f3fav9$llb$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

No żesz, jakim cudem pisaliśmy, kiedy nie było internetu... "ja Cie kwacze!"

Włodek ;)

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

A na uczelni biblioteki niema? Już widze, że ta praca to będzie niezły gmiot.

Reply to
Piotr Chmiel

Kto cie splodzil Magister ??

Pomszcze cie.

Reply to
::WireFree::

Szkoda ze po angielsku :)

Reply to
cruze

cruze napisawszy:

No, Kolego. Magistrem chcesz być, a lengłydżem się nie posługujesz? Albo, nie daj Boże, inżynierem?

Dino

Reply to
Dino

dobrze napisze coś więcej ...

Mam napisane już co nieco ... ale odnosiłem się do opracowań ze stronki POLVISION... oczywiscie za zgodą szefa tej FIRMY ... Nie zrozumcie mnie zle nie robie plagiatu ... każde zdanie opisuje swoimi słowami inaczej ..

Zostały mi do opracowania zagadnienia ktore przedstawiłem powyżej Mój promotor jest mało kontaktowy i komunikatywny (zdany jestem tu na siebie)

Co do książek - w moim mieście nie ma tego typu opracowań co potrzebuje .. jeśli gdzes znajde to poprostu w ksiegarni i książka kosztuje grube pieniądze ...

Mam wypożyczone 3 książki ale w nich jest odrobina i zreszta nie na temat. Są to stare ksiazki gdzie ich autorzy odwołują się do czasów Zsrr ... Biblioteki w Czewie są marne

Nie spłodził mnie magister :) -

Moze i moja praca bęzie do niczego a moze i nie będzie - nie mi to oceniać

Chociaż dziękuję że ktos odpisał

pozdrawiam

Reply to
cruze

takie czasy ... język na poziomie podstawowym nic nie daje ... zresztą mało u mnie osób które mówią po angielsku

Szkoła Cie jezyka nie nauczy ... samemu trzeba ćwiczyć + dodatkowo jakieś kursy ... pożniej wyjazd do anglii, usa i można powiedzieć, że sie język zna - a jak jest sie leniem to sie ma co sie ma i tyle

pozdrawiam

Reply to
cruze

No to jeszcze ja się wtrącę: OBRAZ WIZYJNY to nie brzmi dobrze.

AW

Reply to
AW

Ja na twoim miejscu skarzylbym uczelnie o oszustwo - pare lat ci zmarnowali udajac ze udzielaja ci wyksztalcenia wyzszego...

Czlowieku - bez elementarnej (nie mowie o czytaniu poezji i zazartych dyskusjach ale elementarnej - ot, przeczytac tekst techniczny) znajomosci angielskiego po prostu nie posiadasz w tej branzy kwalifikacji zawodowych. A temat z ta skretka to mi sie wydaje wlasciwy na prace koncowa w technikum a nie na magisterium - czas umierac???

Reply to
Dariusz K. Ladziak

Użytkownik "cruze" snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Ani szkoła, ani anglia, ani usa nie nauczy Cię języka technicznego (chyba, że będziesz pracował tam w odp. zawodzie). Przeczytaj ze 2 manuale i się sam nauczysz - z reguły jeden prosty czas, jakieś 200 słówek technicznych. A bez tego nie da rady - wcześniej czy później będziesz musiał sm się przegryźć przez jakiś podręcznik. pozdrawiam, Andrzej

Reply to
Andrzej

Wbrew pozorom to dosc trudny temat, skretka to kiepskie medium do przesylu analogowych sygnalow wizyjnych.

Reply to
::WireFree::

No z tego co napisalem ... odnosze wrecz preciwne wrażenie Jeżeli chodzi o okoblowanie rOżnego rodzaju większych placówek - narażonych na większe czy mniejsze zakłócenia ... po zastosowanu odpowiednich wzmacniaczy itp itd ...

Skrętka daje o wiele większe możliwości i jakość przesyłanego obrazu niż kabel koncentryczny ... Żadna szanująca się firma zajmująca się monitoringiem lub alarmami nie zastosuje koncentryka ... takie mam zdanie o tym co napisałem

.. Jednak Panowie nie o tym się rozwodzić . MIło by mi było gdyby ktoś umiał mi wskazać jakieś materiały do tych zagadnien - w miare przyswajalne dla mnie :) i na moim poziomie

pozdrawiam

Reply to
cruze

Pomijając fakt, że wiele osób korzysta ze źródeł, to zmiana formy każdego zdania przepisanego ciągiem nadal jest plagiatem.

To trzeba temu Panu w końcu to powiedzieć. Niech "chłop" w końcu się dowie. Potem zmieni całkowicie swoje niegodne piastowania tej funkcji zachowanie i pomoże zakończyć szkołę. Powodzenia!

Pozdrawiam, Sylwester Łazar

Co to za szkola ? Moze to szkolka parafialna ?

Zanim zaczniesz pisac ta prace magisterska zacznij od podstaw czyli pasmo przenoszenia koncentryka i skretki, a potem mozesz zaczac od reformy w telewizjach kablowych.

Reply to
::WireFree::

.. poprostu będe pisał z tego co mam a mam nie wiele ...

hmm chciałbym prace oddac w stanie surowym do wtroku

pozdrawiam

Reply to
cruze

No za wiele wiedzy fachowej to nie masz to fakt, ale jesli juz to wykorzystaj google one wiedza duzo na ten temat

::WireFree::

dziękuję

pozdrawiam Marcin

Reply to
cruze

To po rozbalansowaniu wystepuja jakies problemy? Jak mozna skretka level 6 przeslac prostokatny przebieg transmisji 1Gbps to w czym problem pchnac symetryczny sygnal 16kHz - 5Mhz???

Reply to
Dariusz K. Ladziak