Praca magisterska - może będzie ktoś w stanie troszke pomóc ?

niestety zbyt mało wiem abym mógł na to ci odpowiedzieć ... jednak z tego co pisałem wyżej skrętka jest lepsza od koncentryka

Reply to
cruze

Ale ktorej kategorii skretka ?

Reply to
::WireFree::

Czy to nie jest jakaś obsesja? Od kilkunastu lat, co pewien czas powtarza się ten temat. Pamiętam, że dawno (na prawdę dawno) temu, eksperymentowano ze zwykłą skrętką telefoniczną (nie mylić z parą), a o kategoriach to jeszcze nikt nie słyszał. Ważne było tylko wysterowanie skrętki w różnicowej pętli prądowej i tak jak pisali przedpiścy, na duże odległości efekty były lepsze niż przy koncentryku. No ale to była niesłuszna epoka z niesłusznymi kablami.

Użytkownik "::WireFree::" snipped-for-privacy@nospam.magicbox.pl> napisał w wiadomości news:f3jek9$lhs$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Mam pytanko odnośnie urządzeń do zapisu wizji...

Czy *Wideoserwer* jest tym samym co *Rejestrator wizji*... jak mam to rozumieć?

pozdrawiam

Reply to
cruze