poszukuję UGN350U

Witam

Poszukuję UGN350U lub UNG350UA (nie mam pojęcia czym się różnią, jestem zupełnym laikiem) ewentualnie jakiegoś zamiennika łatwego do dostania w Polsce. Ten czujnik był użyty w manetce gazu, elektrycznego skutera (mój ojciec kupił uszkodzony i teraz ma problemy). Jakies porady? Z góry dzięki :)

Reply to
Greg McRazy

Tutaj poszukaj danych nt. w/w układów:

wygląda, że jest to element dający na wyjściu napięcie proporcjonalne do pola magnetycznego (dla UGN3501UA). Jak na mój gust nie do dostania w Polsce jako element luzem. Może da się z innego wymontować albo zklecić coś zastępczego (potencjometr liniowy + sprężyna?)

Reply to
Filip Ozimek

Greg McRazy napisał(a):

Witam, jest to prawdopodobnie analogowy czujnik Halla. Nie mogłem znaleźć jego danych ale ze znanych mi dostępnych są: SS49 -Honeywell KMZ10C- Philips duży wybór jest w ofercie firmy allegro :

Pozdrawiam Blasiutek

Reply to
blasiutek

Użytkownik blasiutek napisał: