poszukuję adc, próbkowanie 1MHz lub wiecej

Witam

poszukuję przetwornika jak w temacie. poza próbkowaniem powyzej 1MHz ważne jest aby miał wbudowany układ S/H. dane najlepiej wyprowadzane równolegle.

na stronie national semiconductor

znalazłem takie, ale:

  1. nawet jesli wziałbym darmowe próbki to koszty manipulacyjne są stosunkowo wysokie (w porównaniu z ceną takiego przetwornika)
  2. troche odstrasza mnie obudowa (na ogół TSSOP lub cos podobnego). mam małego skilla w lutowaniu wiec albo bym wszystko pozwierał albo spalił scalaka ;), najchetniej przyjąłbym dipa ;)

przeszukałem najpopularniejsze sklepy internetowe (tme, seguro oraz lokalnego nicompa) ale próbkowanie mnie nie zadowala.

może ktos cos polecic ?

Reply to
Kicer

Użytkownik Kicer napisał:

Witam Nie podał Kolega ile bitów. Jeśli 8 to może TDA8703. Występuje w obudowie DIP24.

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

tak zapomnialem, 8 bitów ;) na pierwszy rzut oka pasuje, dzieki :)

Reply to
Kicer