mam zasilanie 4.9V, potrzebuje 5.1V lub wiecej. jak?

Witaj Marcin,

W Twoim liście datowanym 15 października 2003 (11:16:31) można przeczytać:

MS> Witam

MS> w moim laptopie napięcie zasilaj±ce USB wynosi około 4.87V, a urz±dzenie, MS> które podł±czam wymaga minimum 5. MS> czy jest jaki¶ prosty sposób "dovoltowania"?

MS> pozdrawiam MS> Marcin

Jak na mój gust to jakieś głupotki wygadujesz. nie ma takiej mozliwosci zeby 5 V bylo napieciem minimalnym, poza tym zawsze !!! podaje sie procentową odchylke napiecia, a poza tym to na 99% w specyfikacji USB jest podane np. ze napiecie zasilania to 5 +-5% (ale radzil bym sprawdzic).

Reply to
Robert Dudzik