Podstawka pod ATMega128

Witam.

Zakupiłem procek ATMega128 no i mam problem z umieszczeniem jego na płytce. Obudowa do lutowania SMD a ja się zastanawiam czy przypadkiem już ktoś nie wpadł na pomysł i nie zrobił małych płytek do których można by przylutować ten układ i wykorzystywać go w swoich aplikacjach. No bo zrobienie przez siebie takiej płytki to nie łatwe zadanie. Czy są dostępne gdzies takie gotowe płytki??

Pozdrawiam.

Reply to
Viki

Tu tez. ?

wojtlap

Dzięki, szkoda jednak że nie mają w swojej ofercie samych płytek tylko minimoduły za 150zł. Ja juz procek mam za 45zł i potrzebuje tylko płytki.

Reply to
Viki

'ATMega128/103 Bare PCB'. Mam taki jeden na zbyciu. Jeśli jestes z Warszawy to sie dogadamy.

pozdrawiam

Reply to
wojtlap

Thu, 10 Feb 2005 11:10:31 +0100 jednostka biologiczna o nazwie Viki snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Latwe.

i wrzuc termotransfer.

Reply to
BLE_Maciek

Dnia 2005-02-10 11:10, Użytkownik Viki napisał:

Porozmawiaj z kimś z Propoxu

może sprzedadzą Ci samą płytkę.

Reply to
badworm