podkarpacie - dvb-t ktos odbiera?

Czy znajdzie się tu grupowicz z podkarpackiego, który odbiera program DVB-T z Rzeszowa? Ja bardzo chętnie bym to przetestował, tylko że jestem za górkami i tak naprawdę to jak nie sprawdzę to nie będę wiedział czy możliwy jest odbiór.

Mirek.

Reply to
Mirek

Dla wszystkich, którzy chcą stracić pieniądze na zakup set-top-boxa do cyfrowej telewizji naziemnej. Juz niedlugo zmieni się sposób kodowania z MPEG2 na MPEG4. TVP nie zwroci Wam pieniedzy bo to tzw emisja testowa. Wiem bo pracuję jeszcze w tym kołchozie pozdrawiam piotr

Reply to
mi$

Mirek napisał(a):

JA osobiście nie posiadam odbiornika, ale kolega z pracy odbiera w Nowej Dębie, bezproblemowo, jakość idealna.

Paweł.

Reply to
Paweł Hadam

Piotr Pitucha napisał(a):

Tak, wiem, dlatego napisałem że jestem za górkami i raczej mam małe szanse na odbiór. Mam jeszcze pytanie: czy jakość jest porównywalna do TVP1 nadawanego z Cyfry+ ? czy raczej... z Polsatu Cyfrowego ;)

Mirek.

Reply to
Mirek