Pilnie kupię silnik krokowy i napęd do niego

Tak jak w temacie. Silnik o momencie 30 Nm i sterownik do niego. Gdzie takie coś mozna kupić. Oczywiście po świętach. ;-)

Reply to
Gienek

. Gdzie takie

Wobit - Poznań Trinamic - Hamburg Pyfel - Bolesławiec

Leszek Wieczorek

Reply to
Leszek Wieczoerk

^^^^^^^^^

heheh to dobre no ...... nie powiem

dla tych co nie wiedzą dorysowalem strzałki :)

/piter

Reply to
Piter

Wejdz na strone Tranzystor.pl wpisz do wyszukiwarki slowo silnik a poznij jeszcze moze sterownik

Reply to
BT

Czyżbym napisał jakiś dowcip ? Jeżeli tak, to mnie oświeć bo nie wiem z czego się śmiać

Leszek Wieczorek

Reply to
Leszek Wieczoerk

heh, smieszne jest to, ze mieszkam w tym miescie i znam osobiscie Pana Pyfla, ktory zaopatruje się w Wobicie..... nic złego nie chcialem powiedziec, jednak chyba lepiej odrazu zapytac w Wobicie.

/piter

Reply to
Piter

To pewnie tylko ty go znasz i wiesz o jego transakcjach, bo jestes jego sasiadem, natomiast reszta czytelnikow nie zna p. Pyfela czytez p. Vobisa albo jak tam zwal. Nie zauwazylem to nic smiesznego.

Reply to
bubba

Uzytkownik "bubba" snipped-for-privacy@grojec.al

Wobit

to firma z Poznania (moja rodzina zreszta :-) no daleka, ale jest :-), zaopatruje p.Pyfla, zatem kupowania u posrednika o oczko wyzej nie polecamy :-) chyba, ze osbior osobisty ;-)

Reply to
Psychik

No cóz ani Pyfel ani Wobit nie jest moja rodzina Z tego co widze to pan Pyfel zaopatruje sie w Wobicie A Wobit sprzedaje karty sterowników od pana Pyfla A w pytaniu chodzi o sterowniki, wiec dlatego wlasnie wymienilem Pyfla bo koszt dosc niski ok 600zl co w porównaniu z innymi firmami zachodnimi Trinamic czy HiWin jest kosztem 4-krotnie nizszym Co do jakosci nie bede sie wypowiadal bo nie stosowalem tych kart.

Leszek Wieczorek

Reply to
Leszek Wieczoerk

Użytkownik "Leszek Wieczoerk" snipped-for-privacy@xl.wp.pl>

Wobit, to nazwa firmy, a nie nazwisko. on nazwiska pochodzi WO ;-) ale to nie jest, jak juz pisalem, moja bliska rodzina, wiec bez jaj... ;-)

Reply to
Psychik