Pic III

Hej,

Ktoś tu powiedział, że nie uda mi się zaprogramować Pica za pierwszym razem na 99.99%, Tak się składa, że zaprojektowałem program, z prockiem z którym się zetknąłem piewszy raz w życiu - jechałem z kartką dokumentacji poszczególne instrukcje assemblera, ale są proste bo riskowe.

Układ po zaprogramowaniu zadziałał idealnie a był to pic OTP TYlko pomyliłem z fusami przy programowaniu ale zmieniłem i zaprogramowałem jeszcze trzy razy z nowymi ustawieniami fusów i dało się uratować... Super układ chodzi idealnie ;)

Dzięki za pomoc wszystkim

pozdr Jacek

Reply to
Jacek