PeCet i 2 zasilacze

Jakie sa szanse zjepsucia czegos jesli do kompa podepne HDD albo CD zasialne z innego zasilacza niz plyta i reszta bebechow? Gniazdka sieciowe, uziemione, podlaczam zasilacze do 220 do tego samego przedluzacza.

Reply to
Marcin Gala

przedluzacza.

Masy obu zasilaczy polaczone (po stronie wtornej rzecz jasna) - moim zdaniem nie powinno byc klopotu - sam przymierzam sie do zalozenia w kompie starego zasilacza AT tylko do zasilania dyskow i napedow.

Reply to
PAndy

jak naprawiam kompy to mi się często zdarza, że podłączam tylko dyski taśmą, a zasilanie jest jeszcze "stare". Tylko najpierw załącz dyski a dopiero potem resztę.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Nie raz tak podłączałem sprzęt i nić się nie działo.

pozdrawiam, sword

Reply to
Adam Jurkiewicz