pamięci programu powy

W jaki sposób wgrać do tego mikrokontrolera program o rozmiarze powyżej

16kB. Używam jako programatora MTK2. Podczas ładowania pojawia się komunikat:

Device cannot access address @ 16390 ,exceeds 16k

Z tego co widać w notach katalogowych to ten procek ma 32Kb Flash-u. Jeżeli to ma jakieś znaczenie to używam Keil uVision2.30 Dzięki

Reply to
Domel

Dlaczego nikt nie może mi pomóc. Proszę przynajmniejmo odpowiedź czy ma ktoś z was taki sam problem i nie wie jak sobie z nim poradzić, ewentualnie może ktoś takiego problemu nie ma to niech też odpisze. A jeżeli ktoś nie wie to może by sprawdził. Proszę to dla mnie bardzo ważne gdyż nie wiem czy mam odchudzać program czy dalej szukać przyczyny. Dzięki

Reply to
Domel

On Behalf Of Domel

Nie mam takiego problemu.

pzdr Artur

Reply to
ziel

Identyczne pytanie (ale dla DS80C400) ciągle się przewija na grupie dyskusyjnej Dallasa:

że to będzie dla Ciebie jakiś ślad?

Pozdrawiam dziadek Ben

Reply to
dziadek Ben

To może napisałbyś nieco dokładniej jaki procek. Jaki program ladujący jaki kompilator. Jeśli chodzi o program i kompilator to jeśli to możliwe prosiłbym również o podanie wersji Thx

Reply to
Domel

ATmega128, BASCOM/asm, 11.7.4.

pzdr Artur