"nowy" dysk i bady :-( no qrva !!!

Przy takim mieszaniu nie ma sladu halasu. Charakterystyczne stukanie powstaje jak po bledzie odczytu tysk robi rekalibracje - tzn przechodzi na sciezke 0 i z powrotem [p.s. mialo to sens w starych dyskach - teraz juz nie ma, a one nadal to robia].

Nawet nie o to chodzi - tylko z poziomu komend IDE to mozesz sobie zwyczajnie sektor zapisac .. i nic wiecej. Moze ma dojscia do jakis tajnych komend, ale te chyba nie sa jednolite miedzy roznymi producentami ..

Sun, 13 Jul 2003 10:13:24 +0200 jednostka biologiczna o nazwie J.F. snipped-for-privacy@poczta.onet.pl.nospam> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Hehe pamietam jak robila to stacja 3" od CPC-464. Kiedy bylo slychac charakterystyczny dzwiek powracajacej na poczatek glowicy i wjezdzajacej sppowrotem do wlasciwego miejsca, bylo juz na 99% pewne ze pliku sie nie uda odczytac :-)))

Reply to
BLE_Maciek

Ja takich nie znam. Byc moze niektore dyski takowe maja.

Eee - co w tym takiego przerazajacego ? Tzn ja to czytalem o dyskach sprzed 15 lat :-)

Troche sie zgodze - korekcja moze sprawiac wrazenie cudownej :-)

Ale co tam takiego nadzwyczajnego bylo ?

U¿ytkownik "Andrzej Litewka" napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@and.krakow...

Wystarczy we w³a¶ciwo¶ciach dysku pod Windows (prawym na dysku i w³a¶ciwo¶ci). Tam bodaje co do B.

Reply to
przemys³aw ho³ubowski