HDD w Funaiu ?

Witam Poszukuje informacji jak sprawic, aby nagrywarka HDR-A2835 widziala inny(wiekszy) dysk.

Mariusz

Reply to
Mariusz

ale dysk jest widziany czy nie ?

Reply to
PAndy

Możesz to rozwinąć ? Widać jakąś partycję ? Jak wygląda pierwsze 512 bajtów dysku ? Zrób:

dd if=/dev/hda of=mbr bs=512 count=1

i w pliku mbr znajdziesz zawartość pierwszych 512 bajtów dysku hda. Może po prostu ma inny system podziału na partycje a może co ciekawe nie ma żadnych partycji tylko filesystem jest od razu na całym dysku.

Reply to
Sebastian Bialy

przypuszczalnie ma wlasny filesystem - ja zrobilbym tak - poszukal programu ktory kopiuje dyski na poziomie sektorow (bez analizowania filesystemu) i skopiowal na nowy dysk stary - jesli informacja o dysku nie jest zapisywana w jakiejs strukturze to jest szansa ze dysk zostanie rozpoznany... jesli nei - trzeba albo zlamac sposob identyfikacji dyskow albo poprosic kogos kto skopiuje z innego funai z wiekszym dyskiem sygnature i przesle ci tak zebys mogl ja sobie nagrac.

Reply to
PAndy

To łajdaki, a mało brakowało a kupiłbym nagrywarkę Funai. Zdecydowałem sie jednak na Sampo bo doczytałem w sieci, że ma FAT32, jak skończy mi sie gwarancja to dorabiam do niej kieszeń na HDD żeby łatwo przenosic nagrania do kompa:) Ciekawi mnie , czy masz w setupie opcję SCANDISK?

Reply to
Peper

Mariusz napisał(a):

A sprawdź, czy w instrukcji nie ma jakiejś kombinacji klawiszy, w przypadku błędu dysku.

Reply to
Virus_7