cos do namierzania, moze jak GPRS?

Czesc,

Poszukuje urzadzenia umozliwiajacego namierzenie go w dowolnym momencie (w jakiejs rozsadnej odleglosci, np. 100 km). Na przyklad, wrzucam cos takiego do samochodu pod siedzenie, zeby bylo niezauwazalne i jak samochod rusza to u mnie w domu cos zaczyna pikac i wyswietla sie gdzie samochod sie w tej chwili znajduje. Im dokladniej tym lepiej. Chodzi mi o nazwe (w ogole nie wiem jaki to tym urzadzenia, nie jest to pluskwa, nie jest GPRS, wiec co??) i o orientacyjna cene, a jesli moze byc problem z kupieniem tego w Polsce, rowniez namiary gdzie takie cos mozna kupic (moze jakas konkretna firma?). A, i moze ktos jeszzce by znal orientacyjna cene...

Beta

Reply to
Beta

Dnia Thu, 20 Nov 2003 12:28:33 +0100, na pl.misc.elektronika, Beta napisał(a):

najprościej bedzie użyć telefon komórkowy z włączoną usługą lokalizacyjną, namiar na "obiekt" masz z dokładnością do 10m, obserwacje z całego kraju i przez internet (w zależności od operatora). Koszt.: -najtańszy telefon (może być uszkodzony byle "łapie" zasięg).- 10zł -karta sim z właczoną usługą lokalizacyjną np POP pieniądze możesz oczywiście najpierw wykożystać jesli obawiasz sie że nie odzyskasz karty :) -drugi telefon komórkowy (w dzisiejszych czsach chyba już każdy ma) Konfiguracja: najbliższy salon IDEI,PLUSA,ERY (do wyboru, do koloru).

rozwiazania powinny być tanie, skuteczne i bezproblemowe a to wg mnie takie właśnie jest więc: "po co wymyślać na nowo koło".

Reply to
Pektosol <"pektosol~NISZCZ

Thu, 20 Nov 2003 12:28:33 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Beta" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Mozna zrobic majac modul odbiorczy GPS (ok. 200 zl), telefon komorkowy dajacy sie sterowac przez RS-a (np. Siemens 35i) i jakikolwiek mikrokontroler z UARTem.

Reply to
BLE_Maciek

Thu, 20 Nov 2003 12:28:33 +0100, na pl.misc.elektronika, Beta napisał(a):

Jesli chodzi o gotowce to zobacz:

lektura cennika zapnij pasy.

)-| Krzysztof

Reply to
vqx
Reply to
Marek Dzwonnik

Dnia Fri, 21 Nov 2003 11:35:17 +0100, na pl.misc.elektronika, tomm napisał(a):

nie bardzo wiem jak jest w Erze i Plusie, jestem abonentem idei i kontroluje w ten sposob telefon z Popa. temat rzeka wię proponuje udać się do najbliższego salonu, jeśli masz telfon z Idei to dzwoń na *22 jeśli nie to 0801 234 567

Reply to
Pektosol <"pektosol~NISZCZ

Dnia Sat, 22 Nov 2003 10:58:56 +0100, na pl.misc.elektronika, Pektosol napisał(a):

a jeszcze został net :) sprawdz:

Pektosol <"pektosol~NISZCZ

aaa zamieszałem....w/w link nie chodi szukaj usługi "Gdzie Jesteście"

Reply to
Pektosol <"pektosol~NISZCZ

:-o Gdzie i jaki za tyle? Ja znalazlem najtansze GPSy OEM z wbudowana antena za 400-500 zl.

Reply to
Adam Dybkowski

Sun, 23 Nov 2003 18:47:57 +0100 jednostka biologiczna o nazwie Adam Dybkowski snipped-for-privacy@amwaw.edu.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

W AVT byly kiedys moduly Motoroli albo Garmina (nie pamietam) po ok.

200 zl. Zobacz sobie jak byl w EP opisywany odbiornik GPS. Kit chyba AVT-888.
Reply to
BLE_Maciek

Mon, 24 Nov 2003 21:13:13 +0100 jednostka biologiczna o nazwie jelen snipped-for-privacy@spox.org wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Acha. Eeee myslalem ze wlasnie dlatego ten kit byl taki drogi (no bo "wszystko oprocz" to 89C2051, wyswietlacz LCD 2x16 i garstka drobnicy). To za co te 200 zl ? Zreszta dzisiaj wygrzebie ta EP i jeszcze sprawdze.

Reply to
BLE_Maciek

Mon, 24 Nov 2003 10:16:17 +0100, BLE_Maciek napisal(a):

ale on wlasnie nie zawieral modulu GPS - tylko wszystko oprocz - afair

Reply to
jelen

Tue, 25 Nov 2003 21:29:52 +0100 jednostka biologiczna o nazwie jelen snipped-for-privacy@spox.org wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Juz. Mam ja chyba akurat w plecaku. No cytom, cytom i nie widzem :-( Ale jak znam AVT to rzeczywiscie raczej nie zalaczaliby modulu GPS. CHyba ze kit kosztowalby 1500 zl :-) Co gorzej w tym numerze (6/99) nie ma ceny tego kitu :-(

Reply to
BLE_Maciek

Mon, 24 Nov 2003 20:32:18 +0100, BLE_Maciek napisal(a):

sprawdz - tak mi kiedys napisano - sam nie sprawdzalem

Reply to
jelen