elektrozawor wodny

witam

potrzebuje dobrego elektrozaworu do wody, najlepiej na 230v normalnie zamkniety. Gdzie tego szukac zeby kupic tanio a dobrze:)

grzesiek

Reply to
Grzegorz Nik.
MuNiO [z pracy

Sun, 28 May 2006 13:37:41 +0200, na pl.misc.elektronika, Grzegorz Nik. napisał(a):

Jurek Szczesiul

Jarek P. <jarek[kropka] snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):

Tylko jaką wydajność/przepustowość ma "pralkowy" zawór? Tam jest otworek z 1.5 mm zatykany gumką. Wmak

Reply to
Wmak

Grzegorz Nik. napisał(a):

Nie znam się na akwariach, ale mam mnóstwo wątpilwości ... no ale nie o tym chciałem - jeśli już bym coś takiego miał robić to raczej: zbiornik albo wężownica podgrzewana na kaloryferze i z niej pompka zasila w razie potrzeby wymiennik w akwarium albo wręcz woda z akwarium sobie tym krąży. Bez ingerencji w C.O. i bez ciśnienia, no i z pompką do wody też nie ma chyba w akwarystycznych sklepach problemu. Mirek.

Reply to
Mirek