Czy ktoś może sprawdzić - arkusz

Czy ktoś może sprawdzić moje dzieło do obliczania przetwornicy push-pull bo nie jestem pewien czy dobrze zrobiłem.

Ms Office:

Office:

Reply to
Maksymilian Dutka

Użytkownik Maksymilian Dutka napisał:

Sprawdził ktoś?

Ps. chodziło o "arkusz2".

Reply to
Maksymilian Dutka

Użytkownik "Maksymilian Dutka" snipped-for-privacy@usunpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cbuukr$9ft$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

A kto to umie sprawdzić, nie wiedząc co to za przetwornica ? czestotliwosc rezonansowa: 1000 Hz

rdzen - przekrój rdzenia (Ac) 0,69 cm^2

Max. Moc wyjściowa 66,951 W << 110,980391

Max. Szczytowy prad na tr. 2,7742672 Prad (RMS) uzwojenia pierwotnego 1,6760799 Prad (RMS) uz. wtornego 3,13555043 Ilosc uzwojen po stronie pierwotnej 11,7907272 Ilosc uzwojen po stronie wtornej 5,97897655

Reply to
SP9LWH

Coś duża moc jak na tak mały przekrój rdzenia...

[...]
Reply to
RoMan Mandziejewicz

Dla ETD29 który ma Ae = 0,76cm^2 z push- pulla mozna podobno wydusić 274,5W wiec dla rdzenia z Ae=0,69 wyjdzie 249W Jak na moje oko to bardzo niewysilony bedzie transformatorek szczególnie że Bmax przyjete było ledwo 600 Gausów z kawałkiem. Ale też przy czestotliwosci

250kHz nie mozna za bardzo szaleć bo się rdzeń zagotuje albo trzeba bedzie drogi materiał stosować.
Reply to
Fish

Ale nie przy 1000 Hz! Za dużo wyciąłeś z cytatu...

[...]
Reply to
RoMan Mandziejewicz

Ale cytat był tendencyjny :-)

Na arkuszu dotyczącym przetwornicy stoi f=250kHz a cytowane 1000Hz jest na arkuszu dotyczącym pomiarów indukcyjnosci cewek.

Reply to
Fish

Wcale nie.

W oryginalnym poście nie było mowy o 250 kHz. Jak na 250 kHz to skromna moc ;-P

Reply to
RoMan Mandziejewicz

Użytkownik SP9LWH napisał:

Chodziło mi bardziej o wpisanie danych przetwornic które zostały zrobione, i sprawdzenie wyników ew. przeliczenie w innym programie itp. Tamta "wpisana" przetwornica jest wzięta z karty katalogowej z której to wziąłem również wzory.

Z góry dziękuję ze sprawdzenie.

Reply to
Maksymilian Dutka