Mostek H, czy to ma szanse dzialac.

Użytkownik Piotr Pitucha napisał:

No tak, to też jest wyjście :) Szkoda, że tranzystory P są jednak sporo słabsze od N ;/ Coś z P mam chyba jeszcze w szufladzie, pokombinuje...

Póki co połączyłem na pająka układ z maxem, wyglada na to, że działa jak trzeba. Przy kilku A nic sie nie grzeje.

Reply to
Piotr Buczynski

Użytkownik J.F. napisał:

a mógłbyś coś polecić ? Najlepiej w smd, do sterowania pełnym mostkiem z tranzystorów N, no i żeby dało się kupić w Polsce pojedyńcze sztuki ? Szukam na goglach i nic ciekawego nie widze :(

Reply to
Piotr Buczynski