Monta? bezpieczników nadpr?dowych

Chciałbym podzielić się refleksją i spytać Was o zdanie jakie macie w/w kwestii. Otóż montaż bezpieczników nadprądowych odbywa się w pozycji pionowej na specjalnej szynie w skrzynce lub pojedyńczych. Ja jednak zauważyłem a raczej zaobserwowałem, iż montuje się również w pozycji poziomej (leżącej). W tym właśnie momencie pojawia się pytaniem jaka jest najlepsza pozycja montażowa. Według mnie i na podstawie przeczytanej lektury to lepszym rozwiazeniem jest, jak ten bezpiecznik leży, bo wtedy łatwiej działają styki rozłaczeniowe. Chciałbym spytać sie Was i prosić o podzielenie się swoimi spostrzeżeniami w tym temacie.

Reply to
szepi77

Użytkownik snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@l39g2000cwd.googlegroups.com... Chciałbym spytać sie Was i prosić o podzielenie się swoimi spostrzeżeniami w tym temacie.

One działają w każdej pozycji. Do dołu heblem tez:-) Są nietrwałe, zawodne i pozycją pracy bym się nie przejmował

Reply to
lwh

U?ytkownik snipped-for-privacy@o2.pl napisa? w wiadomo?ci news: snipped-for-privacy@l39g2000cwd.googlegroups.com... Chcia?bym podzieli? si? refleksj? i spyta? Was o zdanie jakie macie w/w kwestii. Otó? monta? bezpieczników nadpr?dowych odbywa si? w pozycji pionowej na specjalnej szynie w skrzynce lub pojedy?czych. Ja jednak zauwa?y?em a raczej zaobserwowa?em, i? montuje si? równie? w pozycji poziomej (le??cej).

ciach-----

Moim skromnym zdaniem si?a grawitacji nie jest wykorzystywana do dzia?ania tego wy??cznika wi?c jego pozycja jest dowolna

Reply to
blur

Dnia Wed, 29 Nov 2006 23:51:45 +0100, blur napisał(a):

Dokładnie. One nie mają zewnętrznego wyzwalania więc wpływ siły grawitacji tudzież kierunku konwekcji gorących gazów na gaszenie łuku można zaniedbać.

Reply to
badworm

lwh napisał(a):

Na wstępie dziękuje za taki odzew. Ja bym chciał się dowiedzieć w takim razie jeśli one są zawodne i nietrwałe to co wybrać. No przecież chyba nie cofniemy się do topików chociaz ostatnio zobaczyłem, iż są rozłączniki z wkładką topikową. Jednak wydaje mi się, ze powinniśmy iść do przodu a nie cofać sie w tył. Może któryś z Was spotkał się już z nimi w praktyce i mógłby się wypowiedzieć o ich pracy.

Reply to
szepi77

cofac sie w tyl to isc do przodu;)

K.

Reply to
Krzysztof

Użytkownik snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@n67g2000cwd.googlegroups.com...

zobaczyłem, iż są rozłączniki z wkładką topikową. Jednak wydaje mi się, ze powinniśmy iść do przodu a nie cofać sie w tył. Może któryś z Was spotkał się już z nimi w praktyce i mógłby się wypowiedzieć o ich pracy.

"Tytany" wcześniej Ci proponowałem To jest małe, zgrabne, użyteczne jak hebelkowy . eSki mają zalety w domu jako ostatni bezpiecznik. Jako wstępne są fatalne. Ich wady po latach okazały tak denerwujące, że z powrotem wrócono do właściwych zabezpieczeń , topikowych. Zmodyfikowano je, zminiaturyzowano. Zaletę szybkiej wymiany i widocznej przerwy zrealizowano oprawką To ze mikroprocesor jest nowoczesny nie wyeliminowało lamp elektronowych. Nie wszystko nowoczesne jest cudowne Telewizor LCD ma jeszcze dużo wad względem CRT

Reply to
lwh

U?ytkownik "badworm" snipped-for-privacy@post.pl napisa? w wiadomo?ci news:nxmchqbqxrca$. snipped-for-privacy@badworm.pl...

no bo gdyby tak by?o co chwila by?by komunikat "Houston mamy problem"

Reply to
blur

Nie, cofać się w tył to iść w tył ale d**ą do przodu :D:D...

Reply to
Konop

Dnia Thu, 30 Nov 2006 11:59:57 +0100, blur napisał(a):

Ale np. w wyłącznikach szybkich montowanych w lokomotywach i innych elektrycznych pojazdach szynowych można zauważyć wpływ położenia na zdolność gaszenia łuku.

Reply to
badworm

U?ytkownik "badworm" snipped-for-privacy@post.pl napisa? w wiadomo?ci news: snipped-for-privacy@badworm.pl...

no ale tam masz wi?ksze odleg?o?ci