Schemat bezpieczników w Scani 124l

Jak w temacie. Pilnie poszukuję takiego schematu, próbuje na tej grupie z nadzieją, że znajdą się jacyś `ciężsi' kierowcy. :) I nie odsyłajcie mnie, proszę, do gógla. Byłem przekonany, że to banalnie łatwe do znalezienia, ale ku mojemu zaskoczeniu nie udaje mi się. ;| Więc proszę o pomoc.

pozdrawiam i z góry dzięki wielkie, Karol.

Reply to
Karol `lolek' Zawadzki

Użytkownik "Karol `lolek' Zawadzki" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news:elmg9v$mn2$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

W guglach nie znajdziesz. Znajdziesz tylko pod klapką bezpieczników. Jak nie masz u siebie, zobacz u kolegi. Jest pełna rozpiska wszystkich bezpieczników i przekaźników. A język..... no cóż......zależy skąd pochodzi auto :) Aha! Zależy też od rocznika, bo jak chcesz wyłączyć tacho :), to nowsze mają na 1-szym, a starsze na 14-tym :). Zapomnij wtedy o wskazaniach przyrządów.

Reply to
Maks

Maks napisał(a):

To w zasadzie nie dla mnie, a dla znajomego TIRowca, mówił, że coś mu z ABSami nie chodzi i chce to posprawdzać... no i nie wie za który się złapać bezpiecznik. W sumie poradze to, co napisałeś, ale on mówił, że kiedyś miał takie coś z netu.. moze ktoś kiedyś skanował.

Reply to
Karol `lolek' Zawadzki

Użytkownik "Karol `lolek' Zawadzki" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news:elmhd4$34q$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Ja próbowałem kiedyś znaleźć instrukcję obsługi okresowej do 124L 420HPI i nie znalazłem w necie niczego, nie mówiąc o instrukcji. Za to instrukcję znalazłem...... pod materacem górnego łóżka :).

Reply to
Maks

wysyłam Ci na priv namiary na człowieka kjtóry moze ci pomóc

Reply to
Maciach