Monitory

Dnia Tue, 24 Oct 2006 23:47:42 +0200, Grupa Trzymająca Władzę napisał(a):

Zasadniczo luminofor na wewętrznej stronie bańki, ale w procesie świecenia z odpowiednią intensywnością tego czy innego koloru bierze udział zbyt wiele elementów by je tu wymienić.

Reply to
Jacek Maciejewski
Greg(G.Kasprowicz

Grupa Trzymająca Władzę napisał(a):

Jeśli na całej powierzchni (równomiernie) monitora koloru niebieskiego jest za dużo, to wyreguluj składowe RGB w monitorze pod OSD. Jeśli tej funkcji nie posiada, wystarczy wyregulować to pod opcjami w windows. Czasami też pomaga instalacja sterowników. Może ten monitor nie jest uszkodzony, tylko rozregulowany po prostu? Z opisu nie wynika za wiele. Nowy monitor LCD który ostatnio kupiłem miał standardowo tak rozkalibrowane kolory, że patrzyć nie mogłem. Drobna regulacja i "balans bieli" wszystko ładnie unormowały. Jeśli to jednak uszkodzenie to poruszaj kablem sygnałowym, czasem coś przerywa i gubi się jedną składową, ale w tedy raczej określił byś o troche inaczej.

Pozdrawiam.

Reply to
Michał Paskowski